Ta strona używa cookies. OK Szczegóły w polityce prywatności

Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach

adres: 40-048 Katowice, ul. Kościuszki 30

telefony:
Centrala: +48 32 757 33 60, +48 32 757 33 01
Sekretariat: +48 32 757 33 15
Kancelaria: +48 32 757 33 79

fax: +48 32 757 33 62

e-mail: wup@wup-katowice.pl, kawu@praca.gov.pl

Wojewódzki Urząd Pracy
w Katowicach

Strona główna /

Aktualności

Kompetencje doradcy zawodowego - skuteczne motywowanie klienta do zmian

7 sierpnia 2012 roku w siedzibie Wojewódzkiego Urzędu Pracy odbyła się druga edycja szkolenia „Kompetencje doradcy zawodowego - skuteczne motywowanie klienta do zmian” skierowanego do doradców zawodowych z Powiatowych Urzędów Pracy z terenu województwa śląskiego oraz Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej tutejszego Urzędu. Celem szkolenia było zapoznanie uczestników z metodami i technikami budowania oraz podtrzymywania motywacji klientów oraz możliwościami i ograniczeniami ich zastosowania w procesie doradczym.

Podczas szkolenia uczestnicy mieli możliwość przyjrzenia się metodzie pracy z osobami niezmotywowanymi i słabo zmotywowanymi do zmian. Przedstawiono podstawowe założenia stadialnego modelu zmiany zachowania oraz dialogu motywacyjnego jak również wybrane metody /narzędzia wykorzystywane na poszczególnych etapach pracy z klientem.
Uczestnicy mieli okazję samodzielnie przygotować scenariusz postępowania oraz propozycje interwencji w odniesieniu do wybranych kategorii klientów.

sporządziła: Jolanta Buchta